Webbyt
E-Pood
Webbyt
Webbyt
Teenused
Webbyt
Uudised
Webbyt
Otsing
Webbyt
Ostukorv
Webbyt
Kontakt
Webbyt
 
Webbyt

Otsing
Webyt

Ostukorv  
E-Pood
Webyt
Webbyt
E-Pood
Webbyt
Uudised
Webbyt
Kontakt
Webbyt
Hinnakirjad
Webbyt
Tagasiside
Webbyt
Privaatsuspoliitika
Webbyt
Tarneajad lahtiseletatult
Webbyt
E-poe kasutustingimused
Webbyt
Maksekeskuse tingimused
Webbyt
SVEA järelmaksu tingimused

Kasulikud lingid  
Web2 Baltic Boat Sales OÜ
Web2 Baltic Cruisers OÜ
Web2 Boatworld OÜ
Web2 GPS Eesti OÜ
Web2 Intmec OÜ
Web2 JMK Marine OÜ
Web2 Mastervolt
Web2 Merevarustus OÜ
Web2 Motomajutus
Web2 Nautical Partners OÜ
Web2 Navionics
Web2 Pro Marine Trade OÜ
Web2 Raymarine
Web2 Saul Sailing
Web2 Stage5Garage
Web2 Yachts-Service OÜ

E-poe kasutustingimused

Webbyt
Sitemap Sisukaart   Print Prindi
Webbyt
 

Internetipood.ee kasutustingimused

 

1. Kasutustingimuste kehtivus

1.1. Tingimused kehtivad ostu sooritava isiku (edaspidi Ostja) ja ostukeskkonna Internetipood.ee omaniku NavSystems OÜ
(edaspidi Müüja) vahel Internetipood.ee vahendusel kaupade ostmisel ja müümisel tekkivate kohustuste ja õiguste kohta.

1.2. Lisaks reguleerivad Internetipood.ee vahendusel toodete ostmist ja müümist Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

2. Kaupade ostmine

2.1. Kõikide kaupade hinnad on Eurodes ja sisaldavad Eesti käibemaksu 20%. Toodete juures on ära märgitud hetkel kehtivad
hinnad ja eeldatavad tarneajad. Kui toote juures on märgitud "Soodushind", siis kehtib sellele tootele soodushind. Klikkides lingil
"Vaata  lisa" avaneb pikem tootekirjeldus. Kui samast tootest on saadaval erinevad variandid, siis on toote juures aktiivne aken
"Vali sobiv", valige sealt endale sobiv versioon. Kui kõik sobib, siis valige sobiv kogus ja klikkige lingil "Lisa toode ostukorvi".
Link "Tagasi" viib Teid uuesti tagasi sama tootegrupi avalehele. Tooteid võib ostukorvi lisada erinevatest tootegruppidest ja
piiramatul hulgal. Toodete koguseid saab hiljem ostukorvis muuta, samuti saab tooteid ostukorvist eemaldada. Ostukorvi sisu
on aktiivne kuni Te püsite meie kodulehel, sulgedes akna ostukorvi sisu kustutatakse.

2.2. Kaupade hinnad ja saadavus võivad muutuda ette teatamata. Kui tarneajaks on märgitud, "NB! Toode pole hetkel laos, küsi toote tarneaega", siis seda toodet osta ei saa ja link "Lisa toode ostukorvi" on muutunud lingiks "Küsi toote tarneaega!" Sellel lingil klikkides avaneb juba eeltäidetud tagasiside vorm kus on kõnealuse toote kood ja nimetus. Sisestage palun oma e-mail või telefon ja vajutage "SAADA" Kontrollime kohe tarneaja üle ja vastame Teile. Sisestage palun toimiv telefoninumber või e-mail, sest vastasel juhul me Teiega ühendust võtta ei saa.

2.3. E-poes olevate toodete pildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikest toodetest. Jälgige tootekoode ja infot
tootja kodulehel.

2.4. Kaupade kirjeldus ei pruugi olla täpne või piisavalt detailne. Vaadake lisa tootja kodulehelt, küsimuste korral võtke meiega
julgesti ühendust.

3. Kaupade eest tasumine

Ostukorvis on võimalik valida kolme erineva makseviisi vahel.

  • Tellimuse eest tasumine läbi Maksekeskuse - kaardimakse või pangalink
  • Tellimuse eest tasumine arve alusel pangaülekandega - makse ülekandega 
  • Taotle Svea Järelmaksu - Sõlmite järelmaksulepingu Svea Finance AS - iga

3.1. Kui valite, et soovite maksta läbi Maksekeskuse pangalingi, krediitkaardi või PayPal-iga, siis arve saadetakse Ostjale peale makse sooritamist Ostja poolt sisestatud andmete alusel. Arve saadetakse Ostja poolt sisestatud e-mailile. Arve ei saadeta automaatselt, seda teeb inimene kes kontrollib, et kõik on korras. Seega ei saa ostja arvet koheselt või öisel ajal ja puhkepäevadel. Ostja on kohustatud enne makse sooritamist kontrollima, et andmed tema poolt tehtaval tellimusel on õiged. Tellimuse täitmine algab hetkest kui Maksekeskus kinnitab Müüjale, et makse on edukalt sooritatud. Kui sooritate makset krediitkaardi või pangalingi kaudu, siis vajutage peale makse sooritamist nuppu "Tagasi kaupmehe juurde" ja teile kuvatakse teade "Makse on edukal sooritatud". Kui vajutate enne makse sooritamist nuppu "Tagasi kaupmehe juurde või maksmise ajal nuppu "Katkesta", siis makse ei laeku, Teie ostukorvi sisu kustutatakse ja tellimus tühistatakse. Tasudes tellimuse eest krediitkaardiga (Visa, MasterCard) või Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, LHV Pank, Nordea, Danskebank, Krediidipank) toimub makse sooritamine väljaspool E-poe keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs Ostja panga ja krediitkaardi andmetele.

3.2. Kui valite, et soovite maksta arve alusel pangaülekandega, siis arve koostatakse ja saadetakse Ostjale tema poolt tehtud tellimuses sisalduvate andmete alusel. Kui ostjaks on eraisik, siis on arve peal eraisiku andmed ja kui ostjaks on firma, siis on arve peal firma andmed. Arve ja kõik muu vajalik informatsioon saadetakse Ostja poolt sisestatud e-mailile. Enne meie poolse arve saatmist saab Ostja automaatse tellimuse kinnituse mis on täpne koopia Ostja poolt tehtud tellimusest. Ostja on kohustatud kontrollima kas kõik on õige ja teavitama müüjat kui midagi on valesti. Arve ei saadeta automaatselt, seda teeb inimene kes kontrollib, et kõik on korras. Seega ei pruugi  Ostja saada arvet koheselt või öisel ajal ja puhkepäevadel. Tellimuse täitmine algab hetkest kui kogu arvel märgitud summa on laekunud Müüja kontole. Kui maksate ostu eest Teile saadetud tellimuse kinnituse alusel, siis märkige kindlasti maksekorraldusele selgituseks tellimuse kinnituse number. Kui makse ei laeku arvel märgitud tähtajaks, siis võib Müüja selle tellimuse tühistada. Sellisel juhul saadab Müüja Ostjale vastavasisulise teate koos kreeditarvega. 

3.3 Kui valite, et taotlete SVEA järelmaksu, siis esitate vastava taotluse SVEA FINANCE AS-le. Positiivse vastuse korral Ostja laenutaotlusele saadab Müüja Ostjale vastava teenuse pakkuja koostatud lepingu digitaalselt allkirjastamiseks. Peale lepingu allkirjastamist maksab järelmaksu pakkuja Ostja ostude eest lepingus määratud osa Müüjale välja. Järelmaksu saab taotleda kaupadele mille maksumus on 100€ - 6500€. Üle 1000€ maksumusega kaupade puhul on nõutav sissemakse 10% kaupade maksumusest. Alla 1000€ maksumusega kaupade puhul saab Ostja ise valida kas teeb sissemakse või mitte. Sissemakse osa tuleb Ostjal maksta Müüja pangakontole. Müüja saadab Ostjale arve kaupade ja teenuste kogusummale koos märkusega sissemaksuks makstava summa kohta mis tuleb Ostjal tasuda Müüja kontole hiljemalt järgmise kalendripäeva jooksul. Ülejäänud järelmaksu tagasimakseid maksab Ostja järelmaksu pakkujale vastavalt Ostja ja järemaksu pakkuja vahel sõlmitud lepingus määratud graafikule. Tellimuse täitmine algab peale Ostja poolsest lepingu allkirjastamisest ja sissemakse osa (juhul kui see on valitud) laekumisest Müüja kontole. Lepingu sõlmimine toimub järelmaksu pakkuja turvalises keskkonnas kus ka Müüja selle kinnitab, E-poel puudub ligipääs Ostja panga- ja krediitkaardi andmetele.

3.4. Müüja kohustub koheselt Ostjaga kontakteeruma kui selgub, et Ostja poolt soovitud kaup pole enam saadaval, tarneaeg on teadmata või hind on muutunud. Juhul kui Müüja poolt välja pakutud pikenenud tarneaeg või muutunud hind Ostjale ei sobi tühistab Müüja Ostja poolt esitatud tellimuse ja kannab Ostjale kogu makstud summa tagasi.

4. Kaupade tarnimine

4.1. Kaupade tarnimiseks pakub Müüja kahte võimalust: Kuller kes toob Eesti piires kauba kohale 24 tunni jooksul alates hetkest kui
on kauba meie juurest peale võtnud ja võimalus ise kaubale järgi tulla aadressil Purje 9, Tallinn 11911. (Pirita Marina Hotel & Spa)
NB! Kulleriga kaupade toimetamine Eesti väikesaartele võtab aega rohkem kui 24 tundi ja teenus on otseselt seotud sealse kohaliku postiteenuse pakkujaga.

4.2. Kaupade tarnekulu kulleriga Eesti piires on 5.50 €. Kui Ostja tuleb ise kaubale järgi, siis tarnekulu pole. Mujale Euroopasse on hinnad vastavalt distantsile 25 € ja 85 €. Ostja valib ise enne tellimuse edastamist õige tarneviisi vastavalt soovitud tarneaadressile. "Kavalus", et valin transpordiks kullerteenuse Eesti piires aga tarneaadressiks on mõni Hispaania sadam ei lähe läbi, kõike kontrollitakse.

4.3. Kaupade tarne toimub tootekirjelduses märgitud ajast tavaliselt varem. Juhul kui Ostja on kauba eest maksnud ja Müüja näeb, et kaupade tarneaeg läheb siiski pikemaks kui lubatud või toote hind on tunduvalt muutunud, võtab Müüja koheselt Ostjaga ühendust ja teavitab muutunud tarneajast või hinnast. Juhul kui Müüja poolt välja pakutud pikenenud tarneaeg või muutunud hind Ostjale ei sobi tühistab Müüja Ostja poolt esitatud tellimuse ja kannab Ostjale kogu makstud summa tagasi.

4.4. Ostja on kohustatud enne tellimuse sooritamist kontrollima Müüjale esitatavate kontaktandmete õigsust. Kui Ostja ei viibi pidevalt märgitud aadressil või asukoha leidmine on keeruline võiks Ostja tellimise käigus kirjutada aknasse "Lisainformatsioon" täiendava info oma asukoha või kohaloleku aegade kohta. Näiteks: "Olen kohal esmaspäevast reedeni aadressil Järve 5 kella 10.00 kuni 16.00". Müüja ei vastuta toodete kohale toimetamisel tekkinud viivituse eest juhul kui viivitus on tingitud Ostja poolt esitatud kontaktandmete ebatäpsusest.

5. Garantii tingimused

5.1. Kõikidele kaupadele kehtib tootekirjelduses märgitud garantii. Kui midagi pole märgitud, siis kehtib 24 kuud garantii. Olles ostu kinnitanud on Ostja nõus müüja poolt pakutava garantiiga.

6. Vastutus ja vääramatu jõud

6.1. Müüja ja Ostja vastutavad teisele poole tekitatud kahju eest käesolevate tingimuste ja Eesti Vabariigis kehtivate seaduste alusel.

6.2. Müüja ei vastuta toodete väärkasutamisest või toodete rikkest tingitud muude kahjude eest.

6.3. Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude eest juhul kui kahju on tingitud asjaolust mida Müüja ei saanud mõjutada, (vääramatu jõud).

6.4. Müüja vastutus kauba tarne eest lõpeb kauba üleandmise hetkest Ostjale, Ostja poolt volitatud isikule või kullerile.

7. Muud tingimused

7.1. Seoses Internetipood.ee vahendusel kaupade tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse kahepoolsete läbirääkimiste teel. Kõikide vaidluste ja käesolevates Internetipood.ee kasutustingimustes mitte välja toodud probleemide lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest seadustest.

8. Kaupade tagastamine

8.1. Ostjal on õigus Müüjale kaup mõjuval põhjusel tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamise kuupäevast. Kaup peab olema rikkumata originaalpakendis, avamata ja kasutamata. Ostja on kohustatud enne kauba ostmist veenduma, et ostetav kaup talle ikka sobib, ühildub juba eelnevalt olemasolevate seadmetega, mahub selleks planeeritud kohta jne. Märkides ostukorvis ruudukese "Kinnitan, et minu poolt sisestatud andmed on õiged ja olen tutvunud ja nõustun Internetipood.ee kasutustingimustega" kinnitab ostja, et on seda ka tegelikult teinud ja kõigest aru saanud. Ostja katab kõik kauba tagastamisega seotud kulutused. Kaup tuleb tuua või saata kulleriga NavSystems OÜ kontorisse aadressil Purje 9, Tallinn 11911 (Pirita Marina Hotel & Spa) Müüja maksab Ostjale tagastatud kauba eest raha tagasi kolme tööpäeva jooksul peale kauba üle kontrollimist ja tagastamiskõlblikuks tunnistamist. Raha kantakse Ostja pngakontole, tagastatud kaupade eest sularahaga ei arveldata.

8.2. Elektroonilised merekaardid ja tarkvara ei kuulu tagastamisele.

8.3. Spetsiaalselt kliendile tellitud või valmistatud tooted ei kuulu tagastamisele.

8.4. Nädalasel turismireisil käinud kaubad ei kuulu tagastamisele.

9. Privaatsuspoliitika

9.1. Ostja annab Müüjale selge ja teadliku nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks ainult seoses konkreetse müügitehinguga või toote- ja tarneinfo edastamisega.

9.2. Müüjale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ja neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Ostjale kauba tarnimiseks.

9.3. Müüja säilitab Ostja kohta ostude sooritamise käigus Ostja poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Kullerteenust osutavale ettevõttele edastatakse ainult need Ostja isikuandmed, mis on vajalikud toodete kohaletoimetamiseks.

9.4. Müüja võib kasutada Ostja isikuandmeid Ostjale eripakkumiste ja kampaaniate kohta info saatmiseks e-posti teel üksnes juhul kui Ostja on andnud selleks oma nõusoleku.

9.5. Andmeside Ostja ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Ostja isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda, vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs Ostja panga- ja krediitkaardi andmetele.

 

Lugupidamisega,

Internetipood.ee meeskond.

 

 

 

Kajalood, kajaloed, kajaloodid, kajaloe, kajaloodi, kajaloode, kajaloodiks, kajaloena, kajaloeks, kajaloes, kajaloodide


Kehtiv valuuta on EUR ja kaupade hinnad sisaldavad Eesti käibemaksu 22%. Tasuda saab pangaülekandega, krediitkaardiga

(Visa, MasterCard), Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, LHV Pank, Nordea, Danskebank, Krediidipank) ja SVEA järelmaksuga.

 
Webbyt.com
Free website - Webbyt